de eerste echte etappe - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu de eerste echte etappe - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu

de eerste echte etappe

Door: renger

Blijf op de hoogte en volg Gijsje en Renger

03 Mei 2006 | Hongarije, Boedapest

Hallo allemaal,
Eindelijk weer een internet cafe gevonden om een bericht te plaatsen.
Op de camping in Kaumberg lukte het kennelijk niet, de eigenaar had net blikseminslag gehad, dus ik weet niet waar het bericht is gebleven.
Maar nu. Afgelopen dagen hebben we het record aan regendagen en nachten gehad. Het is donderavond beginnen te regenen en is pas eergisteren gestopt. We hebben dus wenen verkent met constant de paraplu op. Maar een kniesoor die daarop let. Inmiddels hebben we de eerste echte etappe afgelegd, een afstand van 460 km van Kaumberg naar zuidoost Hongarije. Op de eigenlijke camping kondenw e niet terecht want de onderdoorgand van de weg naar de camoing staat onder water en zwemmen kan onze caravan nog steeds niet. We zijn daarom uitgeweken en hebben nu een rustdag. Morgen gaan we Roemenie in en hopen overmorgen in Bulgarije te zijn. Het is inmiddels redelijk weer, maar stabiel is anders. Maar ook dat zal wel komen. Vandaag hebben we genoten van het termaalbad dat aan de camping grenst, heerlijk water van 38 graden.
Zo, jullie zijn weer even bijgepraat en nu maar hopen dat we op gezette tijden een computer weten te vinden om het vervolg te berichten.
Groetvan Gijsje en Renger

• 03 Mei 2006 - 20:58

An En Cor:

Fijn dat we weer een berichtje van jullie hebben ontvangen. We zagen
    jullie met jullie "huurders' BIJ DE
    CARAVAN staan, snel een paar schoenen aan, maar.... te laat.de vogels waren al gevlogen.Doe in Roemenie de groeten van ons, wat een mooi land, wat een gastvrije mensen, groetjes en veel mooi weer en een goede reis gewenst

• 05 Mei 2006 - 19:34

Gerritjank Ommer:

Het is goed om iets te horen van jullie .
    wel jammer van al het regen ,maar ja je kunt ook niet als maar 30 graden hebben,niet dan .
    Doe de turken de groeten vamn ons ,en zeg maar dat wij 8 september komen .
    groetjes gerritjan en tonnie kommer en danny natuurlijk .
    goede reis verder.

• 06 Mei 2006 - 15:38

Karin:

Hoi Gijsje en Renger,
    Ik merk dat het kampleven hard is! Ook in Bulgarije valt niet veel zon te verwachten lees ik op weeronline. Maar in Turkije zullen jullie het nog warm genoeg krijgen denk ik. Belangrijker is het genieten van en met elkaar. Heel veel lieve mensen, mooie indrukken en plezier met elkaar gewenst.

• 06 Mei 2006 - 16:55

Kees En Alie:

Het is fijn om al wat van jullie te horen.Hopelijk is het weer wat beter. Hiet is het vol op zomer.Het is nu zaterdag avond. Jullie zullen Bulgarije al wal weer achter je hebben gelaten. Tot horens.
    De groeten van Kees en Alie.

Gijsje en Renger

We reizen met een groepje caravanners vanuit Wenen(ontmoetingsplaats), via Hongarije, Roemenie en Bulgarije, naar Turkije. Daar zullen we een trektocht maken vanuit het Europese deel, via de westkust, zuidkust, door Cappadocie. Via Ankara en Istanboel keren we ovder globaal dezelfde route door eerdergenoemde landen terug naar zuidoost Hongarije. Daar zullen we de 18e juni afscheid nemen van de groep en wellicht zel nog enkele dagen in Hongarije verblijven voordat we terugreizen naar huis. Een hele reis, maar we hebben er veel zin in. Groet van Gijsje en Renger