Terugreis - Reisverslag uit Băile Herculane, Roemenië van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Băile Herculane, Roemenië van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: renger

Blijf op de hoogte en volg Gijsje en Renger

18 Juni 2006 | Roemenië, Băile Herculane

Dag allemaal,
We zijn inmiddels al weer een heel eind op de terugweg. Woensdag zijn we uit Istanbul vertrokken voor een flinke trip naar Plovdiv in Bulgarije. Daar hebben we de volgende dag een excursie gemaakt naar een klooster in de bergen. Een bijzondere ervaring ondanks alles wat we al hebben meegemaakt. Vrijdag naar Vratca in Bulgarije voor 1 nacht en gisteren naar Baile waar we vandaag rustdag hebben. Gisteravond hebben we de reis officieel afgesloten met een gezamelijk diner en een soort bonte avond, waar van ieder bijdrage werden verwacht. Morgen gaan we verder terug naar Hongarije en gezien de relatief goede berichten van de familie, blijven we daar ergens een paar dagen hangen. We zijn dan alleen en dat zal ook wel weer prettig zijn. We hopen het weekend thuis te zijn.
Zo dat was het voor dit moment.
Groet van ons beiden

Renger

• 18 Juni 2006 - 15:26

Magda Steenbergen:

Zo dat was me een gigantische trip, maar het lijkt me wel een geweldige ervaring. Ik hoop spoedig wat van jullie reis te zien en bij te kletsen. Maar dat duurt nog even want morgen gaan wij ook richting Hongarije. Vermoedelijk via Kassel naar Tsechie, dan Slowakije en dan Hongarije. Maar misschien wordt het ook wel de A3 en dan eerst naar Hongarije. Henk heeft nog geen beslissing genomen. We gaan morgen in de loop van de dag en komen over ongeveer 4 weken terug. Nog een hele fijne week toegewenst. Geniet van de heerlijke thermaalbaden en kom gezond weer thuis. Met een hartelijke groet ook van Henk. Magda

• 18 Juni 2006 - 18:04

Ruud:

Hallo globetrotters, het valt wel op dat jullie weer in "geciviliseerd" gebied komen want de vreemde tekens zijn zomaar plots verdwenen, hahaha.

groetjes en zie jullie komend weekend. Geniet er nog even van !

• 18 Juni 2006 - 20:48

An En Cor:

Beste mensen.
    We zijn blij dat tot ni toe alles naar omstandigheden goed is verlopen en dat jullie zo veel hebben gezien en van hebben genoten.
    We zullen blij zijn als jullie weer gezond en heelhuids weer thuis zijn.
    Nog een fijne week en een goede reis naar huis.
    An en Cor

• 22 Juni 2006 - 07:08

Jurgen En Liesbeth:

Mooi dat jullie weer op huis aangaan. We missen jullie wel een beetje! Hoop dat jullie ondanks het drukke programma toch een beetje hebben kunnen uitrusten en aan elkaar zijn toegekomen! Geniet nog van jullie rustige dagen in Hongarije.

Gijsje en Renger

We reizen met een groepje caravanners vanuit Wenen(ontmoetingsplaats), via Hongarije, Roemenie en Bulgarije, naar Turkije. Daar zullen we een trektocht maken vanuit het Europese deel, via de westkust, zuidkust, door Cappadocie. Via Ankara en Istanboel keren we ovder globaal dezelfde route door eerdergenoemde landen terug naar zuidoost Hongarije. Daar zullen we de 18e juni afscheid nemen van de groep en wellicht zel nog enkele dagen in Hongarije verblijven voordat we terugreizen naar huis. Een hele reis, maar we hebben er veel zin in. Groet van Gijsje en Renger