klaar voor de start - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu klaar voor de start - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu

klaar voor de start

Door: renger

Blijf op de hoogte en volg Gijsje en Renger

24 April 2006 | Nederland, Heerde

Zo, het werk is gedaan. Morgenvroeg kan de reis beginnen. Na zo'n lange tijd van voorbereidingen is het wel lekker nog even achterover te liggen en uit te zien naar het begin van de trip.
We hopen mooie verhalen te kunnen schrijven onderweg.
Eerst nog slapen, gezond weer op en dan.....

Groet,

Gijsje en Renger

• 25 April 2006 - 05:53

Ruud:

"Het werk ik gedaan" , maar het echte werk gaat nu toch pas beginnen ? Maanden naar uitgekeken en eindelijk is het zover. Vanuit Zeewolde een hele fijne en veilige vakantie toegewenst !

• 25 April 2006 - 07:14

Paula:

een heel hardstikke fijne vakantie voor jullie, geniet elke seconde want zelfs een paar maanden razen voorbij.. fijn om zo toch te horen hoe jullie het doen, liefs van mij Paula

• 25 April 2006 - 07:23

Magda:

Waarschijnlijk zijn jullie nu onderweg! Een hele fijne tijd toegewenst. Blijf gezond en geniet!
    Henk en Magda

• 25 April 2006 - 09:27

An En Cor:

We zagen de auto en caravan klaar staan en ook
    jullie huisoppassers komen.
    Dus nu met volle kracht vootuit, en nogmaals een goede en fijne reis gewenst, en een behouden thuiskomst....veel later!
    An en Cor

• 25 April 2006 - 11:08

Gerritjankommer@hotmail.com:

een gezegende reis toegewenst .

• 26 April 2006 - 05:42

Jolanda:

hoi pa en ma,

nou het is eindelijk zover. geniet ervan en voel je thuis in jullie kleine huisje voor de komende 2 maanden.

groeten van jolanda

• 29 April 2006 - 07:15

Sandra:

Lieve Ma en Pa,
    Waar jullie nu zijn weet ik niet maar het is vast heerlijk. Hebben jullie de groep nu al ontmoet. IK was al weer vergeten dat deze site er was. Zal er vaker op kijken en schrijven.
    Veel geluk en plezier
    San

• 01 Mei 2006 - 17:56

Mannie En Ruth:

hoi renger en gijsje waar zit je ergens had jullie nog persoonlijk een fijne tijd willen toewensen maar je was al gevlogen.
    kijk goed uit en kom heelhuids weer terug we denken aan je adoegi.

Gijsje en Renger

We reizen met een groepje caravanners vanuit Wenen(ontmoetingsplaats), via Hongarije, Roemenie en Bulgarije, naar Turkije. Daar zullen we een trektocht maken vanuit het Europese deel, via de westkust, zuidkust, door Cappadocie. Via Ankara en Istanboel keren we ovder globaal dezelfde route door eerdergenoemde landen terug naar zuidoost Hongarije. Daar zullen we de 18e juni afscheid nemen van de groep en wellicht zel nog enkele dagen in Hongarije verblijven voordat we terugreizen naar huis. Een hele reis, maar we hebben er veel zin in. Groet van Gijsje en Renger