e-mail test - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu e-mail test - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu

e-mail test

Door: renger

Blijf op de hoogte en volg Gijsje en Renger

17 April 2006 | Nederland, Heerde

Dag allemaal,
We willen, net als destijds in Spanje, ieder op de hoogte houden van onze bevindingen in turkije.
Daarom nu even een test om te zien of de e-mailadressen actief zijn en jullie dus bericht krijgen van onze vorderingen.
Groet,

Gijsje en renger

• 17 April 2006 - 16:40

Ben & Martine:

Hallo Renger & Gijsje,
    Mooi om jullie weer te kunnen volgen met jullie Turkije tocht.

Groet Ben & Martine

• 17 April 2006 - 19:36

Kees En Ali:

Fijn om jullie belevenissen te kunnen volgen

Groeten

• 18 April 2006 - 13:22

Henk En Magda Steenbergen:

We wachten met spanning jullie belevenissen af!

Met een hartelijke groet.

• 20 April 2006 - 14:44

Marian En Gerard:

Leuk om jullie te volgen.
    Een goede reis en rijd voorzichtig

• 22 April 2006 - 19:01

Gerritjan/tonnie Ewn Danny Kommer:

Bij deze wensen wij jullie een mooie reis toe .
    en hopen julie te volgen via mails ,leuk
    Gods zegen toegewenst .
    en geniet er van .

• 22 April 2006 - 19:17

Reijer:

akkoord

• 23 April 2006 - 18:08

Karin:

Hoi Renger en Gijsje,
    Ik zal zéker mee genieten van jullie belevenissen in Turkije! Heel veel plezier gewenst en een goede reis.

Gijsje en Renger

We reizen met een groepje caravanners vanuit Wenen(ontmoetingsplaats), via Hongarije, Roemenie en Bulgarije, naar Turkije. Daar zullen we een trektocht maken vanuit het Europese deel, via de westkust, zuidkust, door Cappadocie. Via Ankara en Istanboel keren we ovder globaal dezelfde route door eerdergenoemde landen terug naar zuidoost Hongarije. Daar zullen we de 18e juni afscheid nemen van de groep en wellicht zel nog enkele dagen in Hongarije verblijven voordat we terugreizen naar huis. Een hele reis, maar we hebben er veel zin in. Groet van Gijsje en Renger