nabrander - Reisverslag uit Datça, Turkije van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu nabrander - Reisverslag uit Datça, Turkije van Gijsje en Renger Brink - WaarBenJij.nu

nabrander

Door: renger

Blijf op de hoogte en volg Gijsje en Renger

23 Mei 2006 | Turkije, Datça

Nog even een ount van orde.
İk krıjg m2n hotmail nıet open, al dagen niet. Hoe dat kan, kan nıemand me vertellen, maar het zij zo.
Wıl ıeder dıe ons een afzonderlijk e-maıl wil sturen dıt doen op r.brınk@chello.nl.
Die kan ık wel ophalen en beantwoorden. Ook de al verzonden boodschappen graag even omzetten.

Groet,

Renger

Gijsje en Renger

We reizen met een groepje caravanners vanuit Wenen(ontmoetingsplaats), via Hongarije, Roemenie en Bulgarije, naar Turkije. Daar zullen we een trektocht maken vanuit het Europese deel, via de westkust, zuidkust, door Cappadocie. Via Ankara en Istanboel keren we ovder globaal dezelfde route door eerdergenoemde landen terug naar zuidoost Hongarije. Daar zullen we de 18e juni afscheid nemen van de groep en wellicht zel nog enkele dagen in Hongarije verblijven voordat we terugreizen naar huis. Een hele reis, maar we hebben er veel zin in. Groet van Gijsje en Renger